מוצרי פרסום רב חושיים – מתנה חווייתית ומרגשת

אם חשבתם להעניק ללקוחות או לעובדים שלכם מתנה, ההמלצה שלנו היא לבחור במוצרי פרסום רב חושיים. אז מתי מעניקים את המתנה, ולמה לפנות דווקא אלינו?

קשר אישי – חשוב דווקא בימים הללו

דווקא בימים שבהם הטכנולוגיה נמצאת בכל מקום, ונדמה שאיבדנו קשר אישי עם הסביבה, החשיבות של קרבה ויצירת חוויה טובה עולה ונהיית משמעותית הרבה יותר.

כולנו אוהבים לחלק מתנות לעובדים. מעבר לתחושה הטובה וההתרגשות שברשרוש העטיפה לפני הפתיחה שלה, אתם רוצים להיות בחיים של האנשים שחשובים לכם, שאנשים ירגישו שאתם, כמוסד, תורמים להם ונמצאים איתם בכל רגע בחיים.

מוצרי פרסום רב חושיים – מתנה שהיא חוויה

מוצרי פרסום רב חושיים מתגלים כמתנה הטובה ביותר כדי לעורר תחושות חיוביות. מחקרים מראים שמתנה בעלת ערך מוסף, ושאינה מסתכמת בכסף או בחפץ חסר שימוש.

אם אתם מסכימים איתנו, מוצרי קידום מכירות רב חושיים הם המתנה הטובה ביותר עבורכם. בין היתר, אנו מייצרים מוצרי פרסום רב חושיים לפי נושאי חגים, בהם מארזים רב חושיים לחגים, דוגמת מארז פירות יבשים לטו' בשבט או מארז להכנת סופגניות לחנוכה, וכן מארזים לכל יום בשנה, דוגמת מארזי תבלינים, נירות ריחניים ורבים נוספים – הכל לפי הבחירה שלכם!

גם לעובדים, גם ללקוחות – למי כדאי לרכוש מוצרי פרסום רב חושיים?

  • מארזים לעובדים – בעזרת הענקת מוצרי פרסום רב חושיים לעובדים שלכם, תוכלו להבטיח שהעובדים יקבלו חוויה מכם כל הדרך הביתה.בעזרת מתנה אישית, שתמשיך לשמש את העובד, תוכלו להבטיח שהעובדים ירגישו שמעריכים ואוהבים אותם.
  • מארזים ללקוחות – אם אתם רוצים מתנה שתהפוך לכלי שיווקי עבורכם במשך 24/7, מוצרי פרסום רב חושיים זה הכלי שלכם. מתנה זו תשאיר אתכם כל הזמן בראשו של הלקוח, ויכולה להינתן באירועים עסקיים, כנסים מקצועיים, פגישה ראשונה במשרד ובעצם – בכל התממשקות עם לקוח!

למה דווקא אצלנו? – שיא פרסומים והעומדת בראשה

אחרי כל זאת, הגיע הזמן להסביר למה לפנות דווקא אלינו. אז מעבר לעובדה שמנכ"לית ובעלים החברה, ורדה זרבריקוב, היא אשת עסקים שהכינה ללקוחות בדיוק כמוכם מאות מוצרים במיוחד למידותיהם, חשוב לציין גם את ערכי החברה.

ראשית, החברה דואגת לעצב את כלל מוצרי הפרסום שלה, ובעיקר מוצרי פרסום רב חושיים, בהתאמה אישית ובהתאם למיתוג ומיצוב החברה. בנוסף, כל מוצר מיוצר תוך חשיבה מחוץ לקופסה, ובשילוב הלקוח לאורך כל הדרך. לבסוף, החברה דוגלת בייצור כחול לבן ושילוב בעלי מוגבלויות.

אז אם הבנתם שאתם צריכים מוצרי פרסום רב חושיים, תפנו לורדה וקבלו עוד היום הצעה למוצרי פרסום רב חושיים שיהפכו את העסק שלכם לשיחת היום!