איך למתג נכון עסק קטן?

אם אתם בעלים של עסק קטן, אתם כבר יודעים את הנוסחא. אם לא תתמידו בניסיון למתג את העסק שלכם ולהפוך אותו לשם שעובר מהפה לאוזן, יהיה לכם קשה להגיע לעוד לקוחות פוטנציאלים. הרבה פעמים דווקא הדברים הקטנים, הם הכלים שיאפשרו לכם להגיע אל קהלים חדשים, פשוט משום שכאשר הלוגו שלכם מודפס על מוצר מסוים שעובר, מהאחד לשני, יש לכם את ההזדמנות להשאיר חותם. אם אתם רוצים לשמוע על מיתוג של עסק קטן ועל הדרך בה תוכלו להגיע ללקוחות נוספים, אנחנו נשמח לשתף אתכם במידע חדש שאולי אתם לא מכירים.

למה תמיד כדאי להדפיס את הלוגו על מוצרים של ממש?

אחת הדרכים הטובות ביותר להפיץ את שם העסק שלכם, זה על ידי הדפסת פולדרים, כרטיסי ביקור, מוצרים שאפשר לתת ללקוחות כמו תיקים ממותגים וכן הלאה. הסיבה לפעול באופן הזה היא שהרבה פעמים, דווקא מוצרי נייר ופריטים פשוטים, בהם אפשר להשתמש ביום, יום, הם בדיוק אותם דברים שעוברים הלאה. זה מספיק שלקוח אחד יגיע עם אחד מאותם הפולדרים שהדפסתם לדיון במקום אחר וכבר מכירים את השם שלכם עוד לקוחות פוטנציאלים.

היתרון כמובן במשהו כמו הדפסת פולדרים או הדפסה על תיקים וכדומה הוא שאתם למעשה לוקחים את אותו המוצר שממילא יכול לשמש את הלקוח שלכם, בין אם בשביל לאגד מסמכים מסוימים ובין אם בשביל כל דבר אחר, הופך גם לפריט שמזכיר שוב את השם של העסק שלכם וזוהר בצבעי המותג.

לעיצוב יש תפקיד קריטי בתהליך

אם אתם רוצים להשאיר רושם רציני על הלקוח ועל כל מי שעתיד לבוא בעקבותיו, אתם מטבע הדברים חייבים להקפיד על עיצוב מקצועי של המוצרים אותם תשלחו להדפסה. אתם יכולים לבחור ללכת לכיוון של קריקטורה הנושאת את שם העסק שלכם והיא כמו מראה אחרת של הפנים שלכם. אתם יכולים לבחור בפתרון אחר, עיצוב קלאסי או יצירה של סט צבעים מזוהים עם המותג שלכם. לא משנה כל כך מה תבחרו בסוף, חשוב לזכור שאנחנו חיים בעולם ויזואלי. לאף אחד אין זמן, כך שאם אתם רוצים לתפוס את העין, למשוך את תשומת הלב של הלקוחות בתוך שוק תחרותי, אתם חייבים להקפיד על עיצוב מוקפד וכזה שעונה למה שאתם מחפשים בדיוק.

להדפסה איכותית יש תפקיד מרכזי

כאמור, לאיכות יש תפקיד. אם אתם רוצים להביא עוד לקוחות, אתם חייבים להראות להם שאתם משקיעים את המשאבים הדרושים כדי להביא להם מוצרים איכותיים. כך שהבחירה של המקום בו אתם מעוניינים להדפיס את המוצרים שלכם, היא בחירה שיש לה משמעות.

מעבר לכך, הרי ממילא אתם עמוסים וצריכים כל הזמן לדאוג לפרטים רבים בכל יום מחדש. כך שמעבר לאיכות ההדפסה, חשוב לבחור גם במי שאפשר להזמין מהם כל מוצר בקלות, דרך הרשת, בלי שתדרשו לעבוד קשה לשם כך. לא מדובר על משאלת לב בלבד, אלא זה שירות שגם אתם יכולים לקבל וליהנות ממנו.

אל תמתינו, זה הזמן לצאת לדרך

יש לכם עוד הרבה עבודה לעשות. לכל מה שאתם צריכים, החל ממשהו כמו הדפסת פולדרים וכלה בהדפסה על פלאיירים או תיקים ממותגים, זה הזמן שלכם ליצור קשר.