איך למדוד את תנועת הגולשים באתר בצורה מדויקת

כל בן אדם שמגדיר את עצמו בתור בעל של חברה, עסק, או ארגון, לבטח יודע ומכיר את החשיבות האדירה של שיווק דיגיטלי כיום. לא סתם, כיום כשמונים אחוזים מכלל השיווק העולמיים נעשים באמצעות האינטרנט, שכן כבר מזמן ברור לכולם שכדי להגיע ללקוחות חדשים, עלינו לעבוד קשה באינטרנט. כאשר אנחנו מריצים קמפיים כלשהו לשיווק אתר האינטרנט שלנו באינטרנט, אזי שמדיד וניתוח של תנועת הגולשים באתר, היא קריטית למדי עבור הצלחת הקמפיין. כיום, ישנם כלים רבים למדידת תנועת הגולשים באתר האינטרנט שלנו בצורה מדויקת, זאת לדוגמת כלי מפות חום, וכיוצא בזאת. בשורות הבאות, ריכזנו עבורכם מידע חשוב ורלוונטי שעונה על השאלה – איך למדוד את תנועת הגולשים באתר האינטרנט שלכם בצורה מדויקת?

מה זה גוגל אנליטיקס

כאשר מדברים על ניתוח של אתר האינטרנט שלנו כדי לטייב את תפקודו, אנחנו מדברים קודם כל על גוגל אנליטיקס. גוגל אנליטיקס, היא פלטפורמה נהדרת שתפקידה העיקרי הינו לשפר את התוצאות של אתר האינטרנט שלכם, תוך כדאי שאנחנו מגדילים את היכולת של האתר עצמו. בעזרת ניתוח מדויק, המכיל נתונים רבים, גוגל אנלטיקיס תסייע לנו להכיר את התנהגות הגולשים שלנו באתר האינטרנט בצורה המיטבית ביותר.

הסוד להצלחה של שיווק אינטרנטי – להישאר רלוונטי כל הזמן

אין מה לעשות, בסופו של דבר העולם הטכנולוגי שאנחנו חיים בו, על שלל יתרונותיו הרבים, הביא עמו גם צמיחה וגדילה של התחרות העסקית כמעט בכל תחום שקיים. כדי שנשאר רלוונטיים בגוגל, וכדי שהקמפיין השיווקי שלנו בגוגל יפעל כמו שצריך – עלינו למדוד את תנועת הגולשים באתר כל הזמן, לנתח את הנתונים שמתקבלים, וכך למעשה להתקדם, להשתפר, ולשדרג את הקמפיין שלנו.

טיפים שיגדילו את תנועת הגולשים שלכם לאתר

  1. השקיעו בקישוריות מותאמת בין הפרופילים של הרשתות החברתיות בהן אתם פעילים כמו ערוץ יוטיוב, עמוד עסקי בפייסבוק, פרופיל אינסטגרם לבין האתר שלכם. 
  2. בצעו מחקר מילות מפתח מעמיק בהתאם לתחום שבו האתר או החנות שלכם עוסקים ובנו אסטרטגיית תוכן חכמה על פי זה. 
  3. תכתבו תוכן מקורי, מעניין, מגוון ומרגש, כזה שאחרים לא כותבים ואל תתפשרו על כותבים מעולים. 
  4. השקיעו באופטימיזציה ובצעו עדכונית מתאימים חודש בחדשו. 
  5. הקפידו שהאתר שלכם יהיה נגיש, אינטואטיבי, נוח לגלישה ונעים לקריאה. 
  6. השקיעו בבחירת חברה מקצועית המתמחה בבניית קישורים, קידום אורגני, כתיבת תוכן וקידום ברשתות החברתיות.
  7. התאימו את תהליכי הקידום, השיווק והפרסום לקהל היעד שלכם. 
  8. השקיעו בשמירה על קשר עם הלקוחות הקיימים שלכם ובנו מערכות יחסים עם לקוחות חדשים. 
  9. תבלו את היחסים האלה עם מבצעים, תחרויות, זמנו שיתופי פעולה עם מותגים אחרים שרלוונטיים למותג שלכם. 
  10. תישארו כל הזמן עם הרגל על הגז ותעדכנו בכל מה שחדש ורלוונטי בתחום.