זה לא סוד שפרסום ממומן עומד בבסיס ההצלחה של עסקים רבים, קטנים, בינוניים וגדולים כאחד. הפרסום הממומן מגיע עם יתרונות רבים, כאשר המוביל הוא ללא צל של ספק היכולת להגיע לקהל היעד הפוטנציאלי מהר, אפילו אם אתם עסק חדש לגמרי. את המהירות והיעילות האלו קונים בכסף, וכדי לא לבזבז את תקציב השיווק שלכם חשוב להכיר את 3 הסודות הגדולים ביותר של הפרסום הממומן מפי www.masamedia.co.il
Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!
פרסום ממומן – ככה זה יעבוד לכם טוב:
- A/B TESTING – ככל הנראה הטכניקה החשובה ביותר בעולם הפרסום הממומן, בדיקות אייבי הן בעצם כלי לשיפור מתמיד של המודעות שלכם. איך נגיד את זה בפשטות? אם אתם לא עושים A/B TESTING על המודעות שלכם, אתם מפסידים, ותמשיכו להפסיד. רוצים לדעת איך המתחרים שלכם מצליחים? כי הם עושים את הבדיקות הללו, שוב ושוב. בדיקות אייבי למודעות זה זה קונספט פשוט למדי – אתם מייצרים 2 מודעות עם הבדלים מסוימים (קצרה היריעה מלהיכנס להבדלים ולדקויות כאן), ובודקים את הביצועים שלהן אחת כנגד השניה. את זו שתפקדה גרוע יותר אתם מסלקים, ואת זו שניצחה, כלומר הביאה ליותר תוצאות, אתם מעמידים מול גרסא נוספת שלה, וממשיכים לבדוק, כל זמן מה, עד שהמודעות שלכם חדות כתער, ומביאות ליחס המרה יוצא דופן!
- להתחרות על המילים הנכונות – אתם לא חייבים להתחרות על המילים היקרות ביותר בתחום. תנו למתחרים שלכם לשחוק את תקציב הפרסום שלהם בתחרות עזה, בזמן שאתם עושים את הבדיקות עליהם נסביר בקרוב על המילים הזולות יותר, ונהנים מזרם לקוחות לא מוגזם, בעודכם מייעלים את הפרסום שלכם. כשהוא נהיה אפקטיבי בצורה חד-משמעית, אתם יכולים להתחיל להתחרות על המילים הגדולות והיקרות יותר, כי אתם כבר יודעים שהמודעה שלכם מעולה, ושהתקציב שלכם לא ירד לטימיון.
הסוד השלישי: עמוד נחיתה!
- עמוד נחיתה או עמוד מכירה – אולי כבר נתקלתם במונחים הללו בעבר, אבל תרשו לנו להדגיש משהו – אם עמוד הבית של האתר שלכם הוא לא עמוד נחיתה, אסור בשום פנים לשלוח לקוחות מהמודעה המשולמת לאתר שלכם. זה פשוט לא משתלם, ויגרום לכם לשרוף את תקציב הפרסום שלכם מהר מאוד, ובלי תוצאות. אל תתחילו קמפיין ממומן בלי עמוד נחיתה מוכן, ואפילו יותר מזה – בצעו A/B TESTING לא רק על המודעות שלכם, אלא גם על עמודי הנחיתה שלכם.
אחד הדברים המדוברים ביותר בעולם הפרסום הממומן כיום הוא העובדה שעולה הרבה מאוד לקנות לקוח. יחס המרה טוב בתחומים התחרותיים (ואיזה תחום כבר לא תחרותי בימינו?!) יכול לעלות הרבה מאוד, ולעסקים מסוימים, אשר לא מיישמים את 3 חוקי הברזל הנ"ל, זה לרוב פשוט עולה יותר מדי, וגומר להם את הרווחים. מי שיישם את החוקים הללו בעזרת אנשי מקצוע כמו www.masamedia.co.il, שיודעים לעשות מחקר מילות מפתח, לנסח מודעות, ולעצב לכם עמודי נחיתה ממירים – יטוס למעלה עם העסק!