הטרנד החם של השנה : תמונת פרופיל מקצועית עם קריקטורה

צרו לפרופיל המקוון שלכם מיתוג עכשווי ובועט עם קריקטורה מקצועית שגם תביא לכם מלא לייקים

הרשתות החברתיות תופסות מקום נכבד בחיינו והן כבר מזמן לא רק פלטפורמה להעברת שעות הפנאי או ממשק אקראי עם חברים מההווה או העבר.

הטרנד החם של השנה תמונת פרופיל מקצועית עם קריקטורה

גם רשתות מסחריות ועסקים קטנים מבינים, שפייסבוק היא כלי פרסומי ומיתוגי, באמצעותו הן יכולות להעביר מסרים מחודדים ומדויקים לקהלי היעד השונים שלהן ולכן גם בוחרות באופן קפדני תמונת פרופיל לעמוד הרשמי שלהן.

והיום, גם יותר ויותר משתמשי פייסבוק פרטיים ובכל טווחי הגילאים, רותמים את היכולת של פייסבוק להפיץ מידע ולשמש בין השאר גם כמעין לוח מודעות וירטואלי, שבו אתה יכול להציג את עצמך, את הייחודיות שלך, את הכישורים ואת החוזקות לקהל הרחב. מאוד רחב.

מהי תמונת הפרופיל אומרת עליך?

מכאן עולה החשיבות של ניהול הפרופיל הדיגיטלי שלנו ברשתות החברתיות באופן חכם ויעיל. והכוונה לא רק לפייסבוק, אלא לכלל הרשתות החברתיות וטביעת האצבע הדיגיטלית שלנו:

  • פרופיל פייסבוק
  • פרופיל לינקדאין
  • פרופיל אינסטגראם
  • פרופיל טיק טוק
  • פרופיל טוויטר ( על אף שהרשת נמצאת בשימוש פחות שכיח בארץ, עבור מי שמצויים בקשרים עם גורמים בעולם הרחב או לחלופין עם גורמי תקשורת או פוליטיקאים בארץ – טוויטר היא כלי חשוב להעברה וחשיפה למסרים).

חלק ניכר מהנראות שלנו ברשתות החברתיות היא תמונת פרופיל מקצועית. משום שכידוע, תמונה אחת שווה אלף מילים – לפעמים די בתמונה אחת כדי להעביר מספר מסרים, מורכבים יותר או פחות, על מי אתם, מה אתם ומה מבדל אתכם לעומת השאר.

מה היתרון של תמונת פרופיל מצוירת?

רובנו מעלים לפייסבוק תמונות שצילמו אותנו בני משפחה או חברים שבהן אנחנו "נראים טוב". וזה הגיוני, הדרך שבה אנחנו רוצים להציג את עצמנו לעולם, תהיה לרוב באופן שמציג אותנו על הצד הטוב ביותר. אבל פה גם הבעיה, כולם עושים את זה. מעלים תמונה יפה שזה כל מה שהיא משדרת – רגע מסוים בחיים שאנחנו נראים בו טוב. לחלק גדול מאיתנו יש מודעות לחשיבות של תמונות פרופיל מגניבות, אבל השאלה שנשאלת היא איך עושים את זה?

 מי שרוצים לבדל את עצמם, להשיג יתרון יחסי ומיתוג אישי לכל מטרה שהיא – מול מעסיקים פוטנציאליים, לקוחות, בני זוג ועוד, הדרך המוצלחת ביותר, שגם תמשוך תשומת לב ולייקים היא קריקטורה או תמונת פרופיל מצוירת שלנו שבה מאייר מקצועי יבליט גם את הפיצ'רים החיצוניים הבולטים שלנו אבל גם את אלה הפנימיים והערכיים. כך, בלי להגיד מילה, כבר תוכלו לספר לעולם שאתם :

  • מנגנים בגיטרה
  • אוהבים ג'יפים
  • מגדלים כלב
  • מתאמנים בג'ודו
  • "מרביצים" בריכות
  • שרים במקלחת

ועוד ועוד ועוד

אבל איך עושים את זה? איך לצייר קריקטורה? בשביל זה אנחנו כאן!

אנו מאיירים מקצועיים שמתמחים בציור תמונות קריקטורה, אבל לא רק!

אנחנו ניצור עבורכם תמונת פרופיל מושלמת שתוכלו לשלב בכל אחת מהרשתות החברתיות, כולל תמונות פרופיל לוואצאפ.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו, פה באתר או בטלפון ואחד מהמאיירים המנוסים שלנו יתאים עבורכם קריקטורה אישית מושלמת!

אני מעוניין בעריכת תמונה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.