ההיבט העסקי של תמונת פרופיל מצוירת – מה היתרונות?

תמונת פרופיל מצוירת

מהפכת הדיגיטל שנראית בכל רבדי החיים בשנים האחרונות, מציעה ללקוחות אופציות חדשות ומתוחכמות כמו לדוגמה עריכה של תמונת פרופיל מצוירת. המגמה היא שכל אדם יציג את עצמו באמצעות תמונה ייחודית זו, אשר מחמיאה לו ולאישיות שלו. היתרונות של אופציה זו הן מגוונות, מי שרואה תמונה מצוירת זו פעם אחת, לא יכול לשכוח אותה ולכן היא נטמעת בזיכרון שלו. דבר נוסף הוא שמדובר בגימיק שלא רואים לעיתים תכופות ולכן אין ספק שכל אדם שנחשף לתמונה זו יזכור את הלקוח הספציפי באופן חיובי. יש מטרות בחיים שבהן חשוב שיזכרו לקוח או ספק מסוים כדי לפנות אליו לצרכי מכירה או שיווק ולכן כאשר בזיכרון המצולם זוכרים את הפרופיל, הדרך להגעה לאדם זה היא קצרה מאד.

משפחות רבות מחליטות להכין פרופיל מצויר מסוג זה לכל בני המשפחה. זה קורה כאשר הם מבצעים כתיבת סיפור חיים לאחד מהאנשים המבוגרים במשפחה. בין דפי הספר הם שותלים אילן יוחסין שהכינו מראש ובו רשומים כל אחד מבני המשפחה על פי שושלת היוחסין ובצד הרישום קיימת תמונת פרופיל מצוירת של כל אחד מהם. המרקם הכללי של העץ המשפחתי מקבל זווית חדשה ומסקרנת ואין אחד שלא יביט לאורך זמן במידע הרשום בעמוד זה ובעיקר בתמונות היפהפיות שמאפשרות לראות בבת אחת את כולם.

תמונת פרופיל מצוירת בהיבט העסקי

כל עסק אשר מכבד את עצמו, משקיע מאמצים וכספים במיתוג העסק. המטרה היא להגדיל את כמות הלקוחות, להפוך כל גולש ללקוח פוטנציאלי ובדרך זו להגביר את המכירות ואת הרווחים. לנושא המיתוג מצרפים את אופציית תמונת פרופיל מצוירת, של כל אחד ממנהלי החברה ומנהלי המחלקות שלה. כאשר רואים את כולם יחד באופציה זו, הדבר מעלה חיוך ומכלול התמונות מצטרף כחלק אינטגראלי למיתוג שהחברה מבצעת, על ידי הוספת לוגו ושפת מיתוג אשר מלווה את כל אחד מהמוצרים ואת האריזות השונות.

שפה מיתוגית עוברת כחוט השני בכל אפיקי הפרסום של החברה, כך רואים אותה בפרסומים השונים ברשתות החברתיות, בקידום ממומן, במסעי פרסום בטלוויזיה, ביוטיוב ועוד. אפשר לראות לאורך הדרך הפרסומית גם תמונת פרופיל מצוירת של הגורמים הרלוונטיים, אשר מעניקים חיוניות לקמפיין כולו.

עבודה מקצועית של הכנת תמונת פרופיל מצוירת

הפיכה של תמונה בטיב מעולה שבה המצולם מביט קדימה לתמונת פרופיל מצוירת, אינה עניין של מה בכך ודרושה מיומנות וניסיון כדי להפיק תמונה מושלמת. בתום הליך העשייה אשר מתבצע באמצעות תוכנות מתאימות, שולחים את התמונה ללקוח באמצעות המייל.

מכאן והלאה הוא יכול להשתמש באופציה של תמונת פרופיל מצוירת אין ספור פעמים למטרות שונות במהלך הפעילות העסקית וגם לצרכים אישיים כמו תמונת פרופיל בפייסבוק ובווטס אפ. לאור השימוש הרב בה ברור מעל לכל ספק שמדובר בתמונה מוצלחת שאהובה מאד על הלקוחות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)