איך כותבים ברכה ליום הולדת שתככב ברשתות החברתיות?

לא סתם נכנסתם לאתר הזה.

ככל הנראה התעניינתם ביצירת תמונת פרופיל מצוירת על מנת לבלוט טוב יותר ברשתות החברתיות.

יכול להיות שאתם יזמים שמעוניינים לבנות עכשיו מותג חזק. אולי אתם אנשי מקצוע שרוצים להתבלט ולהיזכר יותר מהמתחרים שלכם, ואולי אתם בכלל חיות של הרשת החברתית שאוהבות להפתיע עם פיצ'רים חדשים ומעניינים.

אז לתמונת הפרופיל שלכם כמובן שיש חשיבות עצומה, כפי שאתם יכולים לקרוא בכל רחבי האתר, אבל מה עם עוד דרך להתבלט לחיוב במדיה החברתית, ועל הדרך גם לשמח ולהפתיע את החברים שלכם, הספקים שלכם או את הלקוחות שלכם?

בכל יום, מקרב האנשים שאתם בקשר איתם – חברי או עסקי, יש כאלו שחוגגים יום הולדת.

אתם רוצים להתבלט ברשת החברתית? אם תרשמו את ה"מזל טוב" הרגיל, זה לא הולך לקרות…

אם אתם מחפשים ברכה ליום הולדת שתשאיר אחריה חיוכים ומחמאות – כדאי לכם לקרוא את השורות הבאות. יש לנו כמה טיפים בשבילכם:

אל תתקמצנו במילים

בעולם הקיצורים והסיפוק המיידי שרק גדל, עדיין יש כוח קסום לברכת יום הולדת שנדרשות יותר מ – 20 שניות כדי לקרוא אותה. זה הזמן שלכם להשקיע קצת יותר כדי לגרום לכלת או חתן יום ההולדת הרגשה טובה שבאמת השקיעו בהם מחשבה, ולא סתם יצאתם לידי חובתכם ושיגרתם בברכה במהירות. מה בדיוק אפשר לרשום? תכף נגיע לזה, אבל לשם התחלה – חשוב לנו להדגיש שאתם הולכים לרשום יותר מ – 4 שורות.

התבלין הסודי: הזווית האישית שלכם

גם אם החלטתם להציץ במגוון הברכות שנמצא בקישור למעלה, או ששוטטתם לכם באתרי ברכות ברשת, שכמותם יש לא מעט, אין שום סיכוי שבעולם שהצלחתם למצוא את הברכה שתתאים בשבילכם בול. אולי שאבתם השראה, אולי קיבלתם רעיונות ואולי אפילו החלטתם לשייך לעצמכם שורה אחת או שתיים – בכיף, אבל זה לא מספיק.

הברכה שאתם רושמים ואתם רוצים שתשבור את הרשת – צריכה להיות עם הטאץ' האישי שלכם.

אתם יכולים להזכיר בברכה חוויות משותפות שעברתם – אם הברכה בשביל חבר ילדות, אפשר להזכיר לו על הפעם ההיא שהוא עשה פאדיחה בשיעור אנגלית. אם אתם כותבים למישהו שאתו אתם בקשרים עסקיים – תוכלו להזכיר לו חוויה משותפת או אירוע שנכחתם בו יחד.

אתם יכולים (וזה ממש כדאי) לרשום משהו בשפה פרטית שרק מי שמקבל את הברכה יבין – אפילו אם הברכה תהיה ברשת ויראו אותה כולם… הם יבינו שהם נכנסו לאזור הפרטי שלכם.

יש עוד דברים מעניינים

גם אחרי שהשתמשתם בתבלין הסודי המנצח, אפשר להוסיף לברכה עוד כמה תבלינים מוצלחים (וסודיים פחות) כדי לשדרג את הברכה לכדי יצירת אמנות.

ציטוטים – תמיד עושים את העבודה. אפשר להוסיף לברכה ציטוט מספר ילדים, סרט או מפיו של מפורסם.

בא לכם להיות יותר מיסטיים? אתם מוזמנים להשתעשע קצת עם חישובי גימטריה או חישובים נומרלוגיים שקשורים לשם של חתן או כלת יום ההולדת ותאריך הלידה. כל תוספת כזו משדרגת את הברכה והופכת אותה למהנה יותר לקריאה.

למי יש זמן לרשום כזו ברכה רצינית?

צודקים… וגם אם דווקא זמן הוא לא הבעיה, לפעמים סתם נתקעים, המוזה לא נחה עליכם ושום מילה לא יוצאת.

גם כאן, יש לנו פתרון נחמד – היכנסו לקישור שמופיע בראשית המאמר וחפשו את האפשרות ליצירת ברכה אישית. מלאו את הפרטים האישיים של מי שחוגג יום הולדת. זה יקח לכם בערך 20 שניות כשלאחריהן תקבלו את כל הטוב אליכם – ברכה מותאמת אישית, עם חרוזים, הומור ושנינויות – על גבי עמוד איטרנט מעוצב. מי אמר שאין הפתעות בחיים?

תגובה אחת על הפוסט “איך כותבים ברכה ליום הולדת שתככב ברשתות החברתיות?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.